Shadow of the day

Igår så va det ju match då, spelade mot timrå och vi förlorade med 8-1 :) jag gjorde juh mål hähä...
Hände en del kula saker under matchen, först får jag en utvisning, och då säger dommaren.. "du har nästan händerna för högt upp.. men du får utvisning denhär gången" eeeeh mkaaay?!

Nästa grej som händer mig är i slutet och då kommer jag i full fart, målvakten åker ut i full fart, vi möts 2 meter från blålinjen då jag kör rätt in i han :) det blev ett jävla liv från båda båsen då timrå skrek något med JÄVLA IDIOT!!! DOMMARN och från vårat bås och resten av läktaren lät det ungefär WOOOO BRA AB!!!! haha va delad uppfattning om den tacklingen.. fick ju utvisning dock men de roliga va ju va dommaren sa till mig...

"det är ju egentligen ingen utvisning dedär tycker jag själv... men de är ju så känsligt :)" ahahaha what?! vilken jävla dåre.. varför ens ta ut mig om han själv inte tycker att det intet är någon utvisning.. det är ju han som bestämmer inte ledarna eller folket på läktaren...  aja, 2 minuter innan matchen va slut så gjorde jag ju mål också då :)


Idag, så ska jag och Karin åka hem till henne i stöde för jag ska få träffa hennes "andra" familj så att säga :) ska bli roligt men samtidigt så äre ju lite nervöst ^^ måste göra ett bra intryck, "i am your father... (darth vader röst)" haha näe skämt åsido... ska bli roligt :) Så nu ska jag ta och raka mig och göra fler vuxna saker.. coolt :) mkaaay?


ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0