One night of magic rush, The start... a simple touch

suck... träningen gick inge vidare måste jag säga, kändes verkligen att man varit sjuk.. och att man fortfarande inte är helt frisk. Fick stora problem med att andas då lungorna drog ihop som en jävla knut så fort jag började ta i. Men jag plågade mig igenom hela träningen.. vägrar vika ner mig helt och hållet =)

Just nu sitter jag och funderar över morgondagen, börjar inte förens 12.30 och har då idrott.. efter de tänkte jag ta och gå bort på gymmet för de va sjukt länge sedan jag gjorde de xD måste komma igång igen. Sedan ska jag träffa Karin och vi ska hem till henne, ska bli roligt att få se hur hon har det hemma hos sig :)




All i needed was the love you gave
All i needed for another day
And all i ever knew...
Only you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0