nya dagar väntar, med nya tidsfördriv

Älskar mina måndagar! xD

Kan ju börja med gårdagen iallafall, spelade ju som sagt match då och Karin skulle ju kolla :D Familjen va ju där också såklart, även storebror kom dit och de va juh trevligt. Spelade ganska bra under matchen, fast har inte riktigt kommit in i det hela än känner jag.. Blev 1 mål för mig och de kändes skööönt ;) matchen slutade 3-2 till östersund... jävla klantigt mål dom fick i slutminuten måste jag säga, men men va ska man göra.

Imorse så vaknade jag upp i sängen av att Karins telefon gick igång på högvarv... (alarmet) Hon är så SJUKT jävla morgonpigg! jag fattar inte vad det är med människan.. Men medans hon fixade sig så låg jag och drog mig lite i sängen och fixade sedan frukost åt oss. Någon nytta ska ju jag göra också.

På skolan idag så hade vi "prov" på svenskan. Då vi skulle skriva en uppsatts. Vi började med det förra lektionen men då va inte jag där (hehe) så va lite stressad först men det gick bra. Ämnet va "modiga människor" fick ihop ungefär 6 sidor på 40 minuter.. Bara att hålla tummarna nu antar jag :)

När jag kom hem så somnade jag (för ovanlighetens skull) och nu ska jag ta och käka något för det blir träning lite senare :) skoj skoj... 




Over and out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0