Nu har pappa laddat bössan!

Sitter och pratar lite med Karin på msn, sjukt va rolig och söt hon är ;D skrattar fan hela tiden.
Imorgon bär det av hem till henne iallafall och på lördag hamnar vi nog här :) lite jobbigt bara att jag inte har städat något och de borde jag ta och göra känner jag nu när man ska ha främmande å allt xD
Blir ju även match för min del på söndag som hon såklart ska kolla på, stackarn.

Kim hade lagt upp en rätt rolig "dikt" på sin bdb förut som jag bara va tvungen att skriva här :D så jävla bra haha ^^

Kära fjortisar med gummisnoddar upp till era lår,

Och med äckligt flottit och sönder färgat hår.

Brun i annsiktet och snö vit kajal,

ändå mobbar ni alla mulatter i sjal?

Era annsikten ser exakt ut som bajs,

ni är ungdommarna med no life.

Fundation och ett kilo puder,

är det så kul att få uppmärksamhet som luder?

Era läppar med nå kladd som kallas idomin,

Tror du att du är fin?

Ni skryter om erat senaste ligg,

ni blir beroende av er första munbloss cigg.

Ni måste nu ut och dricka eran alkohol fria cider.

Ni ska veta att jag med er lider!

 

 


Kommentarer
Postat av: karin

hahah så mycket främmande är det väl inte men.. :D

Och SOM jag längtar tills imorn :)<3 och förresten så äre väl du om nån som är söt ;D<3 hihi :D

2009-11-12 @ 23:25:25
URL: http://karinelisabeth.blogg.se/
Postat av: Mattias

hihi jag längtar också :D och neeeej har jag sagt de är du som är söt =)

2009-11-12 @ 23:48:01
URL: http://stunned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0