mkaay :D

Idag har det varit en slappardag, har varit helt död kan man säga.. låg och sov en massa förut (dels för att karin va tråkig men jag va faktiskt väldigt trött också xD)

Vi har kollat en massa på tv och så idag + en massa mys :)))) har fortfarande ont i armjäveln efter sprutan.. fattar inte varför de ska behöva göra ont -.- jävla skit... slutar med att jag kommer bli en zombie :O

Imorgon så ska jag hem och förhoppningsvis träna! är så less på att vara sjuk nu så jag dör xD hatar att vara de :) men det är ju mysigt att vara med karin också så man kan ju verkligen inte klaga på de (a)

Ne nu ska jag gå och brotta ner henne för hon är busig! :D

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0