Lyslördag!

Idag så vaknade jag av att karin satt och hoppade på mig :D hon är bara för söt.. och morgonpigg :O

Så vi klev upp och fixade oss osv. tog 10 över 1 bussen in till stan där vi först gick runt och julhandlade en massa, eller rättare sagt karin handlade och jag bar hennes saker :)
När hon va klar så gick vi och käkade på kebabkällaren? eller va det nu heter haha, riktigt mysigt hade vi hela dagen iallafall. Det va ju lyslördag också så dom tände upp hela stan vid 4 tiden, det va ganska mysigt men jag tycker ändå att det va mer förra året? Men jag kanske har fel hehe xD

Och när vi stod där och kollade så träffade vi hennes kompisar Isabelle, kebbe, camilla och micke?... aja, dom va riktigt trevliga i vilket fall som hellst, vi gick runt och kollade på alla star-wars gubbar som sprang omkring på IN :D

Jag, Karin och Maria har nu suttit och sjungt singstar, spelat wii sport och käkat lite godis. Riktig lördagsmys! Och jag kickar ASS i bowling! :D


Hon e grejen värsta grymma tjejen, aldrig känt såhär


Kommentarer
Postat av: karin

men va söt du är :):):) Och du får ju stryk i boxning så de jämnar väl ut sig :D:D:D?<3

2009-11-21 @ 22:25:36
URL: http://karinelisabeth.blogg.se/
Postat av: mattias

hahaha jaa jag får juh de tyvär xD

2009-11-23 @ 14:49:07
URL: http://stunned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0