I'd ditch my lecture to watch the girls play soccer

ujuj vilken dag... Började med att jag och karin vaknade av att alarmet ringde, vi gick upp klädde på oss, jag fixade frukost medans hon sminkade och allt va nu tjejer gör på morgonen =)
När vi precis ska ta och åka så ringer hennes telefon och då får hon veta att mötet som hon skulle på hade blivit flyttat.. Så vi satte oss och kollade på film istället :D

Väl inne i stan så drog jag upp till skolan för att ha Svenska och vi va ungeför 6 personer där... och vi gjorde nästan ingenting som vanligt... Fick iallafall en bok av läraren som jag ska läsa till Engelska C kursen och boken måste vara för dagisbarn... även att hon sa "hitta en mening som berör dig och presentera den och varför den gör det" hahaha de är en jävla barnbok om djur på en bondgård...

men men.. Slutade som tur va efter det så va med karin ett tag då hon hade håltimme :)

När jag kom hem så de första jag gjorde va ju att slänga mig i sängen... tänkte bara ligga lite och ta de lungt men lyckades såklart somna ^^ Nu ska jag snart ta och dra ner på träningen och jag är dötrött xD kommer inte gå bra detta, haha... .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0