I used to be such a nice boy

träning träning och åter träning.... Kom (som ni nog förstår) precis hem från träningen :) Det gick riktigt bra idag, fast de känns ju att man varit borta ett tag.

Skolan idag då.. hade historia och blev lite seriös-prat med läraren -.- sjukt irriterande när vuxna tror att dom vet precis hur det är för oss ungdommar hela tiden "jag har också varit ung bla bla bla" men fuck that! bara för att ni vet de gör ju inte det hela saken speciellt mycket bättre... pajjasar :)

Efter de blev de typ mental träning då vi satt och hade "debatt"..... va väl helt okej... behövde bara prata och komma med argument så de va ju ingen svår lektion direkt. Men på kinesiskan XD haha där va det sjukt roligt! vi va 4 stycken där idag och vi lekte någon skum jävla lek när man skulle hoppa mellan stolar å jaa.... de va skumt xD

Skulle ju träffa Karin efter skolan men hon hade gått och fått feber stackarn <3.. Men blir till att åka till henne imorgon efter skolan! :D enligt rycktet så ska det tydligen bjudas på tacos, film, godis och en massa mys imorgon ;) och det låter verkligen inte fel måsta jag säga ;)


Jag vet att jag ser full ut.. men jag va faktiskt nykter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0