I natt är jag din

För Kärlekens Skull

Gårdagen spenderades hos Karin. Vi hade också sällskap av tess, ewe och lina, och hennes pappa Glenn såklart ^^
Började med tacos till middag och en massa flumm.. jag och ewe startade ett smärre matkrig mot varandra och satt och kastade majs på varandra... hähä.. "i got my eye on you!"  Sedan blev det en massa godis, chips, dricka och Film-mys :) va även en jävla massa flumm så vi såg inte så mycket på filmerna kan man säga xD

Blev en massa mys och musik för mig å karin sedan på kvällen också :) Hoppas på fler sånadär fredagar i framtiden! XD galet kul!

Idag har vi bara slappat en massa, åkte hem till mig runt halv 3 tiden för imorgon ska jag spela match och karin ska såklart se på den :D Som tur är kan hon inga regler så hon kommer inte fatta när jag gör fel :)

Just nu sitter jag karin och lillasyster och sjunger singstar xD ganska komiskt eftersom vi kan ungefär 3 låtar på hela skivan.


Ne nu ska jag gå och pussa lite på karin och slå på maria xD ha d




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer fatta precis aaalllt av matchen nu, så sen ska jag sitta och kommentera det precis hela tiden när du gjort nått fel (a) :DDDD<3

2009-11-15 @ 11:49:13
URL: http://karinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0