i like to movit movit :D

Blääääääääää.... Karin är på sin teaterlektion, har precis tuggat i mig en burk krossad annanas :D mums va det!
Sitter just nu och snackar med fraggel å company...  Längtar efter min sötnos :)

På skolan idag så hade vi idrott och vi körde Basket! :D det va svinkul! och sjukt jobbigt va det också. Efter det så gick jag bort på gymmet och körde en timme ungefär medans jag väntade på att karin skulle sluta. Åkte sedan hem till mig och satt och myste å lite sådant :)

Jaaaao.... imorgon har jag träning hehe... på tal om ingenting sådär :D bla bla bla jag har tråkigt, Blev ett onödigt inlägg dehär men vafan ska man göra liksom :D

Tar en bild på sötnosen också bara för att :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0