I feel on top of the world with ya baby

Tänkte börja med att säga Grattis på farsdagen pappa =)

Och berätta lite om dagen.. Började med att jag klev upp klockan 12 ungefär och började städa mitt rum, dammsög... bäddade nytt i sängen, plockade skräp bar undan kläder osv osv sov x) Brorsan kom hit vid halv 3 tiden ungefär med ylva och alexander för att gratta farsan på farsdag, och han va så pass snäll så jag fick låna hans bil för att åka ner och hämta upp Karin som skulle komma hit och hälsa på :D

Så hämtade henne och hon fick tyvär träffa hela min knäppa familj xD haha stackarn... Vi va upp i mitt rum och kollade på film. Hon fick välja och det blev Braveheart, utmärkt val enligt mig ;)

Just nu är hon på sin Teaterlektion, säger man så? teaterträning kanske? låter fel :S aja iallafall. Så ska jag nu ner och kolla på min lillasysters match mot timrå, Karin kommer även tillbaka hit sedan. skoj skoj!


måste dra nu! baba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0