Helt galen, galen i dig i ditt himmelska leende, i ditt skratt <3

oohohoo vilken härlig dag (8) haha men ja.. Vaknade upp idag hos underbaraste Karin :D Åkte ju dit igår efter skolan så fick se hur hon har det ute i indal (de e fan mer bousch än va njurunda är och då skojar jag inte xD)

Men vi va iallafall ut på en liten promenad i det mysiga snövädret, de va värsta mysigt. Jag hjälpte hon med hennes dator eftersom hon är helt inkompitent när de gäller datorer xD sitter med en Vista dator och kör windows 95 temat..... xD så jävla fult så jag va tvungen att byta åt hon :D
Blev en massa mys också såklart och min fina lilla "mysmix" som jag gjort på spotify spelades om å om igen :D

Blev ju inte många timmars sömn inatt då vi låg och pratade om precis allt kan man säga, hon är så söt :)
Så idag när vi klev upp va det en hel del trötta miner, mest från min sida dock för hon är nog den mest morgonpigga människa jag träffat!

Ikväll blir det iallafall träning, blir spännande att se hur de går idag med tanke på hur de sluta sist ^^... förhoppningsvis så får vi våra nya hjälmar också :D




Bara för att du är så sjukt söt :) <3

Kommentarer
Postat av: Karin

aww :D vadå inkompetent med datorer :D? Jag måste ju vara världens smartaste människa som bara inte märkt det än. :) Å ja saknar dig sötiiiis<33

2009-11-11 @ 17:31:32
URL: http://karinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0