Every time i look for you

Skolan idag då, Hade först mental träning i ca 30 minuter och vi gjorde inte speciellt mycket.. Bosse pratade på en massa som vanligt bara. Sedan drog jag till banken och fixade lite. Beställde också så jag ska få ett Visa kort och en såndär liten dosgrej till :) asnice!

Gick tillbaka till skolan och käkade sedan blev det idrott som jag inte var med på. Dom körde iallafall vollyboll och jag fick agera Poängräknare hehe..

När jag kom hem så fick jag veta att det varit inbrott i vårat föråd på nsk.. Dom har snott alla hockey klubbor. och en jävla massa prylar, bland annat min hjälm :@  snacka om vilka jävla fittor det finns. Vafan ska dom göra med 40 hockeyklubbor, massa skridskor och målvaktsprylar osv. Lägga ut på blocket och erbjuda mängdrabbatt? eller kanske bara ha lite prylar i resärv utifall dom någon gång får för sig att åka lite skridskor... jävla tattar idioter säger jag bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0