A beautiful lie...

hmmm... Lättast är väl att ta det i ordning, Fredagen va utgång som såklart började med en förfest och den va i skönsmon med Linus och frida, sedan kom det även dit lite mer folk. Sedan blev det lyset och där träffade jag ricky och martin så hängde runt med dom en hel del, träffade även nazlie utanför momento :)

Lördagen vaknade man med en lugn huvudvärk och av att syrran ringde, hon skulle ha hjälp med att flytta så de va bara att hoppa in i bilen och åka dit. På kvällen åkte jag och sundling in till stan och va med Jennifer x2 och Alex. Vi va på Allstar där ante jobbar och de va lite drygt där.. först va snittåldern typ 40 sen på kvällen/natten blev det mer drag. Fick se Karlsson Shotta och de va inget för henne tror jag x)

Idag Söndag, har jag varit och hjälp syster med det sista, storebror va med idag också och sara hade fixat en stor jävla vagn så det behövdes bara 1 vända vilket va skönt. Blev max och sedan hem till broder för att kolla lite på tv och käka, riktigt trevligt.

Just nu sitter jag bara och gruvar mig för imorgon, ser INTE fram emot skolan.. just nu är jag bara skjut less på allt och alla känner jag och har inte lust att vara bland en massa folk :)

It's time to forget about the past
To wash away what happened last
Hide behind an empty face
Don't ask to much, just say
Cause this is just a game

It's a beautiful lie
It's a perfect denial
Such a beautiful lie to belive in
So beautiful, beautiful lie makes me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0