Vilken dag!

oj oj vilken dag! Först va jag till skolan och hade Matte B Nationella prov... Satt faktiskt i 2 hela timmar (stolt stolt) gick väl si sådär.... inget att skryta med hehe, men men får se hur de går.

Sen på Bussen hem fick jag ett telefon samtal från Destanation Gotland. Killen som ringde sa att han hade ett jobb ledigt åt mig om jag ville ha det. men kravet va tyvär körkort till Bil. men jag sa att jag skulle prata med mina föräldrar eftersom de igentligen bara är pengafrågan som är problemet. Och jag ska få körkortet woho! :D Mamma sa att jag måste juh ta det då hehe, helnöjd! så imorgon ska jag in och betala för teoripaketet och även boka en körlektion :) 

så det blir en INTENSIV KURS för bil för mig nu dom kommande veckorna hehehe.... riktigt härligt ;D

Älsklingen har även varit och köpt en balklänning, Jättefin verkar det som, ska få se den imorgon när hon kommer hem från sthlm.
på tal om de. jag och emma va juh i sthlm i helgen men de berättar jag mer om någon annad dag hehe.. för nu är jag dötrött och måste sova... + att emma tjatar " gå och lägg dig annars blir du trött och grinig imorgon" xD hahaha hon e bara för söt..

ne ha de gött ;D natti

// Tias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0