Va ska man säga?

Idag har de inte hänt så mycket, va meningen att de skulle bli party men efter den ena motgången efter den andra så orkade jag och sundling helt enkelt inte försöka fixa allt längre så vi drog hem. Men vi hade en trevlig stund på stan i alla fall.

Norge vann Eurovision.. inte så otippat tycker dom flesta men jag måste säga att jag tyckte låten deras va ganska "töntig" på något vis. Inte min favorit i Eurovision men ändå kul att ett Nordiskt land fick vinna!
Jag och sunkan har redan bestämmt att de ska bli Roadtrip till norge nästa år och åka dit och titta, ser fram emot de måste jag säga!

Just nu sitter jag och sunkan å lyssnar på musik och pratar med Emma på msn x) Cola står som törstsläckare. 

På måndag har jag körlektion igen, ser fram emot de! riktigt roligt :D 


Bye bye! and have a nice day! and congratulations Norway! 
 


Kommentarer
Postat av: ES

Yes roadtrip it is! Jag hänger på vad ni än säger :D



Hm ja ni är ju lite flummiga för tillfället kan man ju säga!

2009-05-17 @ 02:13:48
Postat av: ES

Måste bara tillägga: SUCK!

2009-05-17 @ 02:15:45
Postat av: Tias

hahhaa Emma då xD hmmm vi får se om girls får hänga med alltså ;D närå klart! hänka på bah :)

2009-05-18 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0