va ska man hitta på?

De e konstigt... sitter här på mammas bärbara nu och blir förbannad för att allt går så segt :P är van min älskade "superdator" xD

nej men skämt och sido så känns de lite jobbigt utan de.... dels för att jag hade en massa arbeten på den som jag hållde på med... tack och lov att spotify finns <3 klarar mig inte utan musik xD

Sitter här nu i mitt rum och har ruggigt tråkigt :P får inte tag på emma "spårlöst försvunnen?" Spelar lite fifa och lyssnar på musik istället..

Om ni inte hört den sök på The lonley island - Jizz in my pants. Helt sjukt knepig låt xD men de svänger ^^

gaah vet inte va jag ska skriva, har lite torka känner jag. Måste komma på något bra.

Men en funderare till er som läser. Nordkorea sprängde nya atombomer i ett "test" EU rasar... blir de krig snart tror ni? :O x) gnugga på den lite..

Sen när ni ska sova kan ni alltid fundera på denna. VAD FANNS INNAN RYMDEN!? alltså innan bigbang osv.. universum... De sägs ju att de bara va en massa svavelgases osv osv.... men vart kom de ifrån? :D och vad fanns innan de? :O suck nu blir jag alldeles snurrig jag också xD

bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0