Stressig vecka

Detta har varit en liten stressig vecka.. Började med att farfar blev svårt sjuk och har legat på sjukhuset från fredags tills nu.. och kommer nog få ligga kvar där minst en vecka till i alla fall.

Så man har inte sovit många timmar per natt nu iallafall..

Igår va det spid dagen... och eftersom jag sitter i spid programmforum så fick jag naturligtvis vara dommare.... de roliga va att vi va 5 stycken där, och linus drog efter en stund för han skulle på möte... så vi va 4 pers som skulle dömma både vollyboll och brännbollsmatcherna :S Va ganska stressigt och man fick rent ut sagt slänga i sig lunchen.
men det löste sig ganska bra i vilket fall som helst.. och Spid 07A vart mästare iår igen. grattis till er.

Sen har de varit ganska händelselöst... hade körlektion i måndags.. gick bra, Köpte en övningskörnings skylt idag (på tiden kanske?)

Just nu sitter jag bara och saknar Emma... ganska jobbigt dehär med distansen men de är helt klart värt det, och jag skulle inte byta ut det mot något! :D "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" ;)

c ya!

Kommentarer
Postat av: ES

Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge! Och det har varit alldeles för länge nu, suck...

2009-05-21 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0