SKITBRA!!

Helvetes jävla skit helvete säger jag bara!!!! satt här och det började regna som satan... de hade mullrat lite för en halvtimme sedan men inte så pass mycket att man oroade sig.. och de va väldigt långt borta.. sen helt utan förvarning PANG!! så small de till... drog fort som fan ur alla sladdar i rummet...

Men datorn klarade sig inte.. öppnat burken och ser inget som är bränt osv.. själva fläckten snurrar till när man startar men inge mer..

brorsan trodde de va nätagget som gått, vilket jag hoppas på för då kan man komma lindrigt undan.. 500-600 kr går ett sånt på, betydligt bättre än att behöva köpa nya grejer för 4 000 :S

men men... sitter på mammas bärbara nu iaf :P laddade nyss ner spotify, hur ska man klara sig utan musik liksom?

de jobbigaste är att jag hade en massa skolarbeten på min dator som jag va snart klar med......................... LITE JÄVLA CP LESS JAG ÄR NU!!! FYFAN!

gaah... jag behöver en kram :'(

Kommentarer
Postat av: ES

Fy va tråkigt!! Tycker himla synd om dig och skickar en kram från distans :)

2009-05-24 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0