Sjuk Kväll!!

Hahaha asså vart fasen ska man börja?! Kvällen började lite segt då jag igentligen inte tänkte hitta på något speciellt.. Men fick i alla fall lust (efter ett telefonsamtal från crille) att dra ner till nsk.. efter en liten stund så kom även han dit med Forden. Vi tar det lugnt och går runt och tittar om vi ser något folk vi känner, och efter en stund får vi syn på Jennifer, Hon står där med Alex och en till Jennifer.. vi börjar snacka med dom lite och går sedan runt lite på nsk vilket faktiskt va ganska trevligt måste jag säga.

Men det va ganska lamt då hela Njurunda befolkningen består av gammlingar och fjortisar, så ví drog därifrån i Crilles bil och tog sikte på stan. Upp till lägenheten i Haga där vi satt och kollade lite på tv och det vart stor fight om fjärkontrollen då jag Alex och crille ville se på hockeyn men de ville inte Jennifer.. så vi bråkade på ganska bra där xD
hmm.. vad mer? joo jag och crille välte ur alex ur någon korg-stols-liknande sak xD hon vart ganska chockad hahaha!

Den ena Jennifern drog iaf efter ett tag iväg med några killar och vi fick telefonsamtal från legenden Beeman!
(Man kan säga att nu började allt de sjuka hända)

Vi hämtar upp honom en bit bortanför sidsjöbacken och han va inte nykter för 5 öre vill jag lova. vi fick hjälpa han in i bilen och sedan satt han och skrek konstant hela vägen till Haga och berättade om att han gjort något tricks med skidorna och sen snacka han om allt mellan himmel och jord xD väl framme lyckades han pissa på sin hand... trodde att han tappat kepsen som låg en bra bit bort på backen. Grejen va att han hade kepsen på huvudet och de som låg på backen va en plastpåse... han beskyllde oss även för att ha snott hans ena öl.. som han inte hade med sig ens från början.  han skrek hela tiden och skrek man inte tillbaka så verkade han inte höra en, Han tog sig inte ens ut ur bilen, Och gå rakt va nog de sista han skulle kunna göra xD borde faktiskt ha filmat lite av dehär så man kunde visa han om några dagar.. tror inte han kommer komma ihåg så mycket av allt dehär ^^

Sen blev det ner mot staden igen, och tillslut så hamnade vi på max. Jag och crille har precis betalat och står framme och väntar på vårat käk. legenden själv kommer fram till mig.. stirrar på mig ett tag och när jag frågar hur han mår får jag till svar "VAR FAN ÄR VI?!?!?!" XD hahaha vilken klyftig kille :D

Alex va ganska less vid dehär taget med tanke på att hon fått leka morsa åt han hela kvällen. vilket jag förstår hon för han va inte lätt att handskas med. bra jobbat Alex!
Efter mycket om och men så hittade han i alla fall några kompisar där som han bestämmde sig för att vara med, Vi får sällskap av simon och en till Mattias och vi drar till Alnö för att släppa av Jennifer xD Hemfärden va ganska rolig med tankte på att Simon först satt och skrek och i nästa sekund sov han xD honom släppte vi av i Esvik och Alex skjusade vi hem till Nolby.
Och nu e jag hemma.. Man kan summera denhär kvällen med att vi åkt en jävla massa bil, passat på bergman som va heeelt väck xD träffat en massa sköna människor och jag tror faktiskt dom andra som va me håller med mig om jag säger att vi hade ganska trevligt :D

men men.. Lovade Emma att jag skulle gå och lägga mig så nu ska jag faktiskt göra de (a) sorry gumman men jag va bara tvungen att skriva om detta för de va så jäckla sjukt xD

Nästa helg blir det Sthlm med snyggingen så vi får se vad som blir av då! men roligt ska vi ha!

over and out // Mattias

Kommentarer
Postat av: JenniferLarsson

Haha, det var en annorlunda kväll^^

2009-05-02 @ 00:14:00
URL: http://jennifermllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0