Saknad och Ångest

Vilken helg :S

Va nere på NSK lördag och söndag, för det va loppis där och vi hade såklart ett bord...........  jag lyckades sälja ett Bords fotbolls spel.. sen fick vi inge mer sålt xD Alla gick och kolla på mammas glas "guuuuuud va fina, herregud är de du som målat dom? bla bla bla bla blaaaaaa" SUCK KÖP DÅ FÖR FAN! xD snåla jävlar...

men jag känade 150 kr iaf så jag är nöjd xD men det blev lite sena kvällar måste jag säga, Flickvännen va juh inte hemma på lördags kvällen, så då satt jag uppe med Sunkan, Tom och jocke och nördade L4D..... xD måste säga att vi e gryma på de, men sen kom Emma hem så då snackade jag med henne ett tag sedan sov jag xD har varit uppe till 2-4 varje natt sen torsdags nu ungefär, och på de har jag ätit dåligt och inte druckit något vatten alls.

Eftersom man e lite klantig och inte äter och sover som man borde så ligger jag nu hemma och har ont i huvudet som satan + lite illamående, Men det är inte så farligt och borde gå över om några timmar, (då jag proppat mig full med vatten, mat och alvedon)

8-12 maj (helgen som kommer)
Satan va jag längtar! ska bli så jäkla roligt! Stockholm hela helgen med älsklingen min! Fy tusan va roligt vi ska ha <3
saknar dig så jäkla mycket! Sitter här och lyssnar på Blink 182 - I Miss You, och de är PRECIS DE JAG GÖR! GAAAH! blir tokig när jag inte får vara med dig, You are amazing and i love you <3  Vi planerar på att se nya filmen Wolverine men just nu förstår jag mig inte riktigt på sf.se .... står ingenting alls om den helgen så detta verkar lite skumt, men men de löser sig och vi ska ha så himla trevlig iaf ;)


// Mattias


Kommentarer
Postat av: jocke.

vi är helt enkelt bäst.

2009-05-06 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0