Lång dag

Åkte till skolan på morgonen, infann mig på samhällslektionen 8.30, "jah då va mattias här så då kan vi ju slå fast att de inte kommer fler" .... ska man ta det som ett dåligt tecken eller va vill läraren? :o

Sen bar de av till Ego för lite träning, yeaaah biff biff biff!! men jag vart dock tvungen att gå därifrån lite tidigare för jag skulle ha körlektion borta på city.
Vi tog oss bort mot södra berget där jag skulle få öva på start och stopp i backen. gick faktiskt förvånasvärt bra! fick även backa runt hörn och så, vilket va riktigt skoj faktiskt xD
Efter de så blev det tillbaka till skolan för geografi lektion. Skrev klart ett hemprov som skulle vart inne för länge sedan!! yei me!

Sen vart det trafikskolan igen, plugg plugg plugg! fick där besök av linnea en sväng och sen gick vi och träffa höglin, jennifer och jennifer.. Höglin och jag gick till stadium och kollade på en våtdräckt han ska köpa, ganska fräna. Sen drog höglin och ena jennifer hem och samtidigt gick linnea och den andra jennifer till alnöbussen, så då gick jag tillbaka till trafikskolan IGEN! plugg plugg plugg!

när jag äntligen skulle få åka hem så ringer telefon och de va juh såklart min gnagarpolare sunkan som ringde och fråga om jag ville hänga med till hedis och kolla på dansföreställning.  visst tänkte jag har inge bättre för mig. så då gick jag på "in" och väntade på att sunkan och jocke skulle komma till stan, Jag inhandlade ett vitt linne på JJ! as snyggt!

Showen va helt ok! ganska frän! och mycket tjejer till sundling och jockes glada miner, efter de väntade vi in Annika, en tjej som går i sundlings klass, hon va riktigt shyst! trevlig prick... så vi gick och letade käk och vi slutade på Statoil där de blev hot dogs för Team Awesome, 

Efter de fick vi tag på en fotboll vid hedbergska och vi spelade "warsava" (Stavning? :S ) och jocke och sunkan blev rövskjutnings offer! maha.. 

Lång dag, intensiv och mycket rolig! + fick en ny vän vilket inte är fel ;D 

Ne dags för sängen snart! Haaaa d! 

ps, håll tummarna för malena nu på lördag! :) 


Kommentarer
Postat av: Mattias

DÅRE! :D haha gnagarpolare, vad fan menas med det då ? ;D

2009-05-18 @ 00:28:25
URL: http://sikkensunkig.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhaa ja de vette fan ;D

2009-05-18 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0