Depp..

Jao... lyckades såklart glömma både plånboken och mobilen hemma idag, så har kännt mig ganska handikappad då jag inte kunde ta mig hem eller ringa. men som tur va så stötte jag på Emelie och hon va snäll att låna mig till en bussresa hem x) är skyldig henne en glass nu har vi bestämmt.

Så dan började ju knappast som man ville... Hinner vara hemma i typ 30 minuter och då blåser vårat partytält sönder, så ut i blåsten och försöka plocka isär de som va helt ihoptrasslat och de va inte lätt...

nu sitter jag på rummet och denhär datorn är ju segare än segast... tar 10 minuter innan rutorna öppnas,

näe detta har bara varit en dålig dag... ush... hoppas det blir bättre snart..


// irriterad Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0