Dagens Meny

Just nu sitter jag på rummet och väntar på att mamma och pappa ska komma hem på lunch. tänkte då åka med dom ner till bommen sedan och ta bussen till stan för att gå upp till skolan och sätta mig i datasalen och försöka plugga lite,

Har aldrig varit såhär stressad i hela mitt liv tror jag... riktigt riktigt jobbigt :/

sen tänkte jag gå till körskolan om jag hinner och plugga lite på körkortet igen. är på fas D nu :)

Hem och fortsätta plugga, om det nu går på denhär jäkla skit datorn, nu när jag sitter och skriver så hinner jag skriva ca 4 ord innan texten börjar sakta sakta rullla upp på sidan, helt sjukt xD

men men bättre än ingenting kan jag väl tänka mig :P

hoppas ni får en betydligt mer underhållande dag än mig iaf.

Ha d gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0