tråkdag

Ja idag har de ju inte varit någon höjdardag direkt, vaknade upp imorse till världens oväder.. regnade och blåste som tusan, så jag vände på mig och sov ett bra tag till. Sen har de regnat i stort sätt hela dagen.... inte så värst underhållande, hade tänkt dra iväg med några kompisar och spelat fotboll men de blev ju inget av med de då tyvär.

Har inte gjort så mycket idag xD blev mest titta på film, satt och spelade Guitar Hero förut.. va riktigt länge sedan och fortfarande så kan man hehe. Jag och mamma va iväg med bilen och handlade också, och precis när vi skulle svänga in på gården kom hon på att hon glömde köpa röka så de va bara att åka tillbaka.

På tisdag har jag körlektion, onsdag riskettan och torsdag halkbanan! sen är de nästan dags för proven! herregud va nervös jag är! hoppas verkligen jag klarar det!

ska kolla om jag hittar någon film att se på ... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0