Tisdag

Drog in till stan och träffade där sunkan, han hängde med mig upp till skolan där jag städade ur mitt skåp och lämnade sedan in lite böcker till lärarna :)

gick på stan ett tag, vi stötte även på ante en snabbis ;D skoj skoj! drog till trafikskolan och pluggade lite gjorde vi även... sen bar de av hemmåt och fika lite. vid halv 7 ringer sundling och frågar om man ska med till stan och spela lite fotboll, självklart vill man de så in till stan bar de av! ;D jävligt soft! de blev jag, sunkan, annika, jocke bergman och ankan som spelade lite. riktigt skoj. Bergman och ankan drog och vi andra gick och stekte på stan ett tag! härlig kväll med trevligt folk



You must understand that you hurt my feelings? im trying to do my best but you keep push me away all the time.. i wanna know why? I say i love you and all i get is a goodbye... is it someone else? or am i just paranoid? please talk to me.. i need to know cuz i can't pretend that nothing is wrong anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0