Sommarlov!

Jah! nu är det fredag och äntligen Sommarlov! så jäkla skönt, Jag går nu ut på mitt absolut sista riktiga sommarlov, helt sjukt va tiden går! känns som att de va igår man sprang runt på skolgården borta på västergård i 5-6an, spelade bandy och fotboll varje rast och hade Tommy och Mattias som lärare... Snacka om att man längtar tillbaka dit igentligen! men det ska bli rickrigt skönt att börja 3an också.. ser verkligen fram emot min student! :D ska bli riktigt roligt, hoppas jag hehe.

Idag då, först så åkte jag in till skolan och fickade med klassen och våra mentorer i ett klassrum på skolan. Sa hejdå till Jennie som vi inte kommer ha nästa år tyvär. Sen gick vi till aulan och lyssnade på några rektorer som höll tal, några elever fick stipendier. Tessan i våran klass fick de!! så grattis till dig.

Har varit med Tom också, tog med mig gitarr och förstärkaren upp till honom och vi började göra en egen låt! :D tro de eller ej men de vart faktiskt riktigt häftigt! men långt ifån klar hehehe.

Har precis kollat på finalen av Talang med familjen och käkat lite godis och så :) riktigt trevligt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :D men tänkte ta och utmana syrran i lite singstar och fifa på ps3an. och lite senare ikväll är de Stanley Cup Final!!!!! GO Red Wings! :D Vinner Detriot blir det 3e gången som Stanley cup pokalen kommer till vårt kära lilla Njurunda ;) fett nice ;D

Ha d gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0