Skottramp

Ja nu är den berömda skottrampen uppsatt igen (hehe) skämt åsido. Farsan fick för några år sedan ta hem ett gammalt hockeymål från NSK som vi har till våran "skottramp" Består av en upphöjd platta och en lägre plast skiva, och såklart målet då. som säkerhet har vi bakom målet ställt en gammal gungställning från när jag va liten och spänt upp en presänning mellan benen.
De e riktigt roligt, stog nyss och sköt non stop i 40 minuter, Lillsyrran va ju med också så jag lärde henne lite saker och gav tips osv. De tar sig :) Vädret är ju kanon också så det är bara trevligt att vara utomhus efter denna vecka med regn och blåst.

Nu kom precis Min mobror med familj hit så vi ska nog sätta oss och fika lite ute i vårat nya partytält. (hoppas på en längre livslängd för denna)
Jo just, har bara slutprov och extrafrågorna kvar nu på teorin till körkortet också :) tänkte ta och göra de lite senare idag. Pepp och nervös till 1000!


nu ska jag gå ut och vara lite social :) ha d gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0