Onsdag

Under dagen blev de en hel del städa och slita här hemma, fortfarande ont i halsen så man va ju inte sådär jättepigg på att göra något.
Blev ingen träning på kvällen vilket va lite tråkigt men de får gå ändå hehe... Vid tio tiden tog jag bilen och åkte ner till bommen för att ta ut pengar så jag kunde ta och tanka vilket behövdes vill jag lova och sedan drog de av mot stan. som vanligt så va de en JÄVLA kö vid kubal hela vägen in till stan, så jag va ju lite smart jag och tog vägen via östermalm skönsmon eller va de nu heter xD

gled ner till hamnen och satte mig och tittade på båtarna och lyssnade på lite musik från ipoden, as skööööönt! gick även en sväng runt hela skiten och bara lät tankarna fara omkring mellan himmel och jord.

Sen pratade jag med sunkan och han va i haga med en kompis och undrade om han kunde få skjus hem, självklart sa jag!

samtal i bilen :

sunk "vet du vart preem macken i haga ligger?"
jag "Nej..."
sunk "eeeh... vet du vart skolan i haga ligger?"
jag "eeeh.. nej"
sunk "vet du vart kyrkan i haga ligger?"
jag "hahaha"
sunk "han skrattar den dåren"
sunk "vet du vart haga ligger?"
jag "Nej!"

xD men jag hittade tillslut så de löste sig ;) Jag och sunkan drog ner till hamnen en sväng och de va nice, satt och surrade lite där medans fåglarna rent ut sagt dödade varandra, lustigt. när vi kom till kvissle så bestämmde vi oss för att hälsa på sanna vilket vi gjorde och tvingade henne att umgås med oss i 2 timmar, klockan va halv 3 när vi åkte därifrån :D

Me and sunshine

'
Dåren himself

Kommentarer
Postat av: sanna

är jag allmänt känd som sunshine these days eller vadå?

2009-06-30 @ 18:18:23
Postat av: Tias

haha ja det verkar som så ;) men som jag sa, de passar ju in på dig så :D

2009-06-30 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0