Onsdag

oooh trött idag måste jag säga!! va öppe inatt och kollade på Detroit - Pittsburgh ;D synd bara att detroit losade... men men vi hade trevligt, mamma överraskade med att ha bakat rabarberpaj! woho! så satt och smaskade på den och tittade på hockey klockan 3 på morgonen hehe.. riktigt trevligt.

Sen blev de några timmars sömn och in till skolan. Hade Engelska på Åkersvik och där så hållde jag mitt tal om Blink 182, gick riktigt bra, sen drog jag även mitt egna "team work" där jag berättade om att jag "tagit hit 2 kompisa från usa" som jag guidade runt lite i stan i 3 dagar. Läraren tyckte jag va jätteduktig såklart. Jag fick även veta att hon satt MVG på mig i betyg! wiiiiiie mitt första MVG någonsin ;D Asnöjd!!! favoritämnet också såklart så de va ju de bästa ;)

Sen drog jag ner på stan och träffade storasyrran och hon va snäll att bjuda på fika. sen gick vi bara runt och kollade lite. haha och vi va en snabbis på åhlens.... hon skulle kolla på någon skiva. sen när vi skulle gå så gick jag förbi en bort där de va en stor hög med några konstiga plastkartonger? :O rikgitg skumma iaf... antingen så va de luftdraget eller så slog min armbåge lite lätt i domdär för 2 stycken rammlade ner, och landade såklart på en massa keramik (tomtar?) typ... och dom välte såklart och ner i golvet for en och KRASH! XD sen står jag där och försöker rädda alla andra som tippat och syrran står såklart och bara garvar! och då tippar bara fler och fler som några jävla dominobrickor och jag säger "men kan du hjälpa mig eller?" och syrran står där som ett jäkla fån och när den andra (tomten?) åker ner i golvet hjälper hon mig xD skitbra! hahaha... så misslyckat.. men men de gick bra iaf och vi behövde inte betala något ^^ hehe

Sen tog vi bussen hem. Just nu sitter jag bara och glor, regnar som fasen ute och jag börjar bli förskyld så man är ju inte så jättepigg på att hitta på något. Ska ta och plugga lite till körkortet tror jag.

ha d gött

// Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0