Nya tag

Veckan har väl inte varit den mest underhållande... men har man idioter till lärare så kan man inte göra så mycket. Men nu är det bara 1 ynka vecka kvar av denhär skiten så kan man få försöka tänka på något annat för en gångs skull.

Idag har jag inte gjort så mycket.. varit hemma större delen av dagen, men på kvälls sidan drog jag och tom till stan och gick på Bio. ganska kul, såg den nya terminator filmen som va helt ok. Inte lika bra som jag hoppats men den dög iaf :P
jag och Tom började även snacka om att starta ett band.. skulle vara riktigt roligt men just nu har jag nog inte så mycket tid. Men sa att vi kunde kolla lite mer på de efter sommaren. Eftersom att jag ska jobba i sommar. Men de skulle vara riktigt riktigt roligt iaf, blir ett 3-manna band isåfall har vi bestsämmt :)


Och gud va kul när man sitter och pratar med någon i flera timmar för att dom mår dåligt sen får man inte ens ett tack... va uppskattad man känner sig.

godnatt

Kommentarer
Postat av: hemligt fan!

Bandet ska heta: from A to the B!

2009-06-07 @ 15:03:22
Postat av: ab

hahaha sjuka fan ;)

2009-06-07 @ 23:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0