Midsommar

Kan väl börja med att säga glad midsommar till er alla och en fortsatt trevlig helg.

Min Midsommar va ju inte alls som den var tänkt att den skulle bli. Första idén jag och morsan skissade på gick ju inte eftersom den inkluderade en speciellt person. Men eftersom de har varit lite körigt med en massa saker så har hon tyvär inte haft tid att åka hemifrån än.

Så jag försökte då ragga på några kompisar och kolla om dom ville hitta på något och alla skulle såklart bort eller va upptagen på annat håll... som vanligt, (nej jag har nog inga kompisar :S) Så det blev bara att följa med mor och far till Anders och Gunn (kompisar till familjen) där grillade vi och satt och pratade, inte så värst roligt men de va ju god mat iallafall så de fick väga upp.

Just hemkommen, sitter och glor på tvn.. och imorgon blir de nog bara plugga på körkortet.. sjukt nervös för tisdag!

ha d gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0