fotboll

va och spelade fotboll på essviksvallen med Sunkan, Jocke och Sanna förut idag, va riktigt roligt.. Jag och sanna är ju helt klart de starkare laget innom fotbollen av oss fyra, men vi tog de lugnt idag och lät dom vinna faktiskt. Gollum-sunkan Sundling sprang runt och hoppa som vanligt och va alldeles lyrisk för att han fått komma ut i värmen för en gångs skull.
Alldeles innan jag och Sundling skulle åka blev vi oväntat bjudna på grillade hamburgare och korv! riktigt trevligt och gott va det!

Dagen för övrigt har bestått av att stå vid skottrampen och skjuta, morbror va här en stund och fikade och så har jag pluggat på körkortet. Så nu blir det till att sova för imorgon har jag körlektion och sedan ska jag klippa mig, jag ska också hämta ut Gatufestbiljetten som jag bokade idag! blir Tomas Ledin den 4e juni woho! ;D its gonna be Awesome.


Blink 182 - Always

I've been here, before a few times. And i'm quite aware we´re dying. And your hands they shake with goodbyes.
And i'll take back if you'd have me.. So here i am, I'm trying... So here i am, are you ready?

Come on let me hold you, touch you, feel you Always kiss you, taste you, all night Always.

And i'll miss your laugh, your smile.. i'll admit im wrong if you´d tell me.. Im so sick of fights.. i hate them.
Lets Start This Again For Real

So here i am, I'm trying.. So here i am are you ready?
So here i am, i'm trying... so here i am are you ready?

Come on let me Hold You, touch you.. feel you ALWAYS, kiss you.. taste you all night.. Always..
(
come on let me hold you) Touch you! feel you Always! kiss you, taste you all night.. always..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0