Fått mycket gjort.

Klev upp halv 7 idag och åkte ner med farsan till bommen för att ta bussen som gick 07.05 in till stan. kom in till stan en halvtimme före min körlektion så den spenderade jag med att sitta ute i busskuren mitt emot blå huset i solen och lyssna på musik. Riktigt härligt! Sen va de dags för körning då och de gick sådär, märktes att jag sovit lite och så va jag lite nervös också men de va skapligt. Fick lite saker att tänka på inför imorgon.
Jag va klar ungefär tio minuter över tio, så de blev till att sitta och plugga lite på körskolan och jag klarade ju då "Slutprovet" på första försöket =) e man grym så e man!
När klockan blev 11 drog jag mig upp till Entré Sundsvall och hämtade ut min Gatufest biljett! ska bli riktigt skoj att få se Ledin live. Syrran va ju på väg in till stan också så jag gick och tog en fika med henne på city (?) blev en liten runda på stan också.
Vid 1-tiden sa jag hejdå för att gå bort till Mattias och klippa mig, där satt vi och snacka om allt från hockey till att raka pungen och KK's...... (jo dom har lite sjuk humor där)

Sedan blev de vandra på stan lite igen och fick tillslut skjus hem av syrran och hennes kompis, shyyyyst. Och när jag trodde att jag äntligen skulle få komma hem efter att ha suttit på nsk ett tag så vart jag tvungen att följa med mamma på banken (suck) sen blev de handla och ÄNTLIGEN på väg hem!

Helt slut och mörbultad av dagens bravader så la jag mig i sängen och somnade en stund. Vaknade upp och bytte om till fyskläder för att sedan röra mig ner mot ishallen för fysträning. Och SNACKA om fysträning... har ont precis överallt just nu. Dagen avslutades med en låååååång dusch och fy tusan va skönt de va.

Imorgon gäller de, är sjukt nervös men de e bara hålla tummarna och hoppas på det bästa :D

ha d gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0