Cykla, solsken, fotboll, krogen och t.o.m lite dans!

Denna helg har varit riktigt lyckad. Fredagen började med att jag fick sovmorgon, åkte in till skolan och gjorde NP i engelska reading. Gick riktigt bra kändes det som.

Efter de tänkte jag dra till citytrafik skola och plugga lite men när jag väl kom dit va de smockat i folk och datorerna va upptagna.. så jag slog en pling till Sunkan och frågade va han gjorde. Han va på stan med Annika och jag gick och mötte upp dom. Efter ett tag försvan Annika iväg med Frida för dom skulle göra något (kom inte ihåg vad) och jag och sunkan begav oss till Birsta för att bara vandra runt lite. Vi tog sedan bussen hem och vi satt och bara njöt av solskenet och värmen.

Vi bestämmde att vi skulle hitta på något sedan så i bommen gick vi skilda vägar för att sedan ansluta oss och komma på något att göra. Efter min dusch och lite ps3 spelande får man ett sms "Cykla och fotboll?" Kanon tänkte jag så drog till Sundling och iväg drog vi på cyklarna! Hela vägen till Essviksvallen :O där spelade vi fotboll med Jocke och Sanna, sjukt roligt x) Dock så pajjade sundlings cykel så vi fick låna Jockes, Väl tillbaka märker vi att Sundlings föräldrar är på fest hos grannen, Någon som jag inte tänker nämna vid namn va lite smått berusad verkade de som x) Sundling och jag bestämmer oss iaf efter en förfrågan från av en kompis till han att dra på krogen!
Så iväg in till stan bar de av, och där gick vi först till Gustav för att ha lite förfest och efter de drog vi iväg till BK för där va de gratis inträde och 25 spänn biran! woho...

De va ju även säsongsavslutning för Klubb lyset så vi va ju tvungen att gå dit med! Riktigt härligt ställe måste jag säga. grymt skönt folk träffa man där! Jag va faktiskt upp och dansade också! trot eller ej, men de va jag.. Sundling den stackaren lyckades rammla (va nu de kan bero på xD) och fick en spark i ansiktet.. men de märkte han inte ens själv förens dagen efter.

Efter att Lyset stängde begav vi oss av till BK igen för att fortsätta kvällen, Och vad som hände där ska vi nog inte prata om, Jo jag e faktiskt snäll mot dig nu Sunk! så nu är DU skyldig mig en bira nästa gång xD Efter några smärre missöden som jag nämnde att vi inte ska gå in på i detalj xD så lyckades vi äntligen komma fram till Crilles lägenhet där vi sov en god natts sömn.

Resten av helgen flöt på, strålande solsken och mycket annat! Har även käkat mjukglass för första gången i sommar... väldigt sent men värt att vänta på! så mkt godare när de är RIKTIGT varmt.

Har även varit lite deppig.. ska man ju alltid vara såhär på en helg, kan inte bara vara bra men jag tror iallafall att de löste sig till de positiva.

Nu ska jag duscha efter en jobbig men ganska så härligt träning. Ha d gött

// Tias

Kommentarer
Postat av: Mattias

Alkoholen bedövar smärta! :D

2009-06-04 @ 21:59:25
Postat av: matte

hahah jo... lite iaf ;)

2009-06-08 @ 15:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0