Gatufest Helgen

De har varit en GRYM helg måste jag säga. har svårt att sammanfatta allting här men de har varit helt sjukt roligt!

Fredagen bestod av att åka in och först dra på en förfest hos gurra, sedan begav man sig ner mot staden och gick runt ett tag. Sen så kom Cecilia till sundsvall för att gå på GF så man va ju tvungen att träffa henne. Riktigt roligt, sprang runt där på stan med hennes 2 kompisar. Vi såg på Backyard Babies och dom va gryyyyyym! riktigt roligt måste jag säga.
Natten spenderades hos jonna. Snällt av henne att ge mig en sovplats.

Lördagen, vaknade upp hos jonna och fick skjus till stan där jag tog bussen hem för att i stort sätt bara hoppa in i duschen och sedan ta fram lite nya kläder att ha på sig. Idag skulle jocke köra så vart upp plockad hemma hos mig. sanna vad också med och sedan bar de av in mot staden. Där åkte vi upp till Karlsson först och va på en liten förfest, efter ett litet tag drog vi vidare till Sundlings storebror crille och där hade vi också riktigt roligt :D mycket trevligt folk där!
Och äntligen var de dags för gatufestens höjdpunkt enligt mig! Tomas Ledin! så sjukt jäkla bra de va! :) han spelade alla mina favorit låtar i stort sett och sjung med för full hals gjorde jag :D Efter de träffade jag på Maria som jag gick med till tivolit och tittade på medans dom åkte lite karuseller (jag sätter mig inte i dom dödsmaskinerna xD)
Hammerfall då... njaaaa inte så värst bra, vart ganska besviken. Träffade på putte så gick och tog något att dricka med honom :) Gick och letade reda på dårarna pontus och robin och spenderade lite tid med dom.. galna jävlar x) stötte också på min kära, men något fulla kusin! Sen anslöt jag mig till Sundling med company och vi drog ner till tivolit där alex fick 2 kossor som hon blev väldigt lycklig över :)

Men för att sammansätta hela helgen så har den varit riktigt riktigt bra! Helt galet kul måste jag säga!

Glad va man ju på fredagen :D
Glad va man på fredagen såklart :D

Lycklig :D
Lycklig! :D påväg in under lördagen

vi har de bra! vi här bak i bilen! :D
Vi har det bra! vi här bak i bilen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0