Film film film

Har kollat på typ 100 filmer nu känns de som xD är helt slut i skallen men orkar faen inte hitta på något mer x)
Imorgon, om de är fint väder, ska jag ta och hitta på någonting nyttigt! springa, träna, klippa gräsmattan osv osv. Har precis kollat klart på Air Force One med Harrison Ford. Grymt bra film, va riktigt länge sedan jag såg den sist.. och Ford är ju en färjävla bra skådespelare =)

Nu blir de nog dags för sängen skulle jag tro. Har varit en riktigt rolig helg med mycket skratt. Och fredagen bestod ju av en massa kompisar och grymt sjuka bilder togs :) men roligt hade vi!


Imorgon ska jag ta och göra lite nytta här hemma... Städa mitt rum står högst upp på listan iallafall, sen får vi se vad som händer... kanske klipper gräsmattan om de slutat regna :o

Ha d gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0