Thanks for the Memories!

Ojojoj!... säger jag bara :D händelserika dagar har det varit!

Julafton: Började med att städa rummet för att sedan följa med pappa och maria och hälsa på farfar en stund :) för att sedan rusa hem och kolla på kalle anka med company :D alltid lika roligt att se! :D
Efter kalle så bytte jag om och packade in alla paket i bilen å for iväg till kenneth, där blev det en massa massa massa mat! Hur mysigt som hellst ;D

i Julklapp fick jag filmen Änglar och Demoner, En högtalargrej till ipoden, Modern warfare 2 och Assassins creed 2 :) 1TB stor hårddisk till datorn.. en tröjja :D och en Plattskärm till datorn :D:D:D sen va det säkert nå mer som jag inte kommer på nu haha... Av karin fick jag också världens finaste Tröja/kofta eller va man ska kalla de (är inte så insatt)

På Fredagen, Så åkte jag in och va med karin i stan då hon hade förberätt något sa hon (värsta lurig av sig!) men det visade sig att vi iallafall först skulle äta på kebabcity! namnam, och efter det så gick vi på bio :D:D värsta mysigt! vi såg 2012 och den va riktigt bra faktiskt ;)

Lördag Söndag och Måndag, bestod av Hockey och Karin :) Träning  hade jag på lördag, och på Söndag bar det av mot härnösand där vi hade hockeycup. Gick inge vidare kan man väl säga. Jag gjorde 2 mål mot härnösand och det va nog den ända matchen som jag spelade hyffsat bra på också :P Första matchen mot brunflo på Måndagen slutade med att jag fick en puck på munnen så blev tvungen att sluta lite tidigare än planerat, Pappa kom upp och hämtade mig å karin och sedan får vi till sjukhuset men dom sa att vi skulle vända oss till tandläkaren. Blir till att åka dit imorgon :)

Och Jag Älskar Min Flickvän <3 :)

Kommentarer
Postat av: Flickvännen oldie

älskar dig med

2010-01-07 @ 13:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0