Julafton! :D

Imorse vaknade jag vid 6-tiden av att jag va supertörstig :D så jag gick ner, kunde inte sova efter de så slog på Transformers 2 och kollade på den :) Gick sedan upp och fick dagens första paket :D

Telia Mobilt Bredband Kontantkort xD så nu har jag internet igen! :D woho, och så fick jag filmen Änglar och Demoner och 200 kr halebop :D asnice!

Så nu sitter jag här och skriver lite, är inte på mumble för första gången på evigheter och tjötar lite med Jocke :D

Snart blir det att äta lite mat och sedan någon gång under dagen ska vi upp till kenneth och fira jul, äta god mat osv :D ska bli supermysigt och jätteroligt, hoppas jag xD

Men ha det bra era muppar och GOD JUL!!! :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0