I light a cigarette Cause i can't get no sleep

Wiho! jag sitter just nu hos karin och för första gången på en vecka har jag internet! :) Vet inte riktigt hur länge det kommer vara borta men de lär juh vara ett tag till kan jag tänka mig...

Idag åkte jag till simhallen först för att ha simning med Bredsands skola, men där satt jag i 20 minuter och väntade och ingen kom :( så jag tog och åkte hem igen.. -.-

Tog bussen in till stan vid 5 tiden och gick runt på stan och kollade lite, köpte också JULKLAPPAR till Karin :D :D :D Hon är så nyfiken och det är så roligt att se henne nyfiken! :D

På matchen i söndags fick jag en spricka på tandköttet/insidan läppen. Fick en klubba rätt på käften och började spotta en massa blod, inte så trevligt. Tur att man hade tandskyddet för annars hade de rykt några tänder också :O


Och imorgon, Torsdag, Har jag och Karin varit tillsammans i en hel månad :) värst va tiden går fort när man har roligt!

Puss på dig sötnos <3 <3

Kommentarer
Postat av: karin

SÄG VAD JAG SKA FÅ FÖR JULKLAPPAR ;<<<<<<<<<<<<!!!!

Kunde du inte skrivit vad de va för nått på bloggen, så alla andra fick veta då :o? Ja lovar att inte kolla isåfall. (a)



Puss på dig :D:D:D<3

2009-12-09 @ 23:03:37
URL: http://karinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0