Vem sa att man inte kunde ha roligt utan alkohol? ;)

Vid halv 9 tiden så åkte jag och plockade upp jocke, därefter så drog vi oss in mot stan och skönsberg, där hämtade vi Nathalie :) sen drog vi iväg till någon förfest i nacksta men jag måste säga att.... jao de va inte så roligt haha, kände typ 3 pers och mitt rum är större än själva lägenheten som va smockad med typ 10 pers + vi som kom.

Så jag och Nazlie drog ner mot stan igen där vi gick en liten sväng och kollade runt först och åkte sedan ner till hamnen där vi satt och surrade i bilen ett tag. Kom ju på att Linus skulle ut ikväll också så vi gick och mötte upp han och Frida(?)  Hamnade på BK där vi satt och surrade en massa, Linus va full (som vanligt) och Sunkan hahahaa.... den dåren han är ju lite som han är. Jo Nazlie påpekade även att vi verkade vara gifta (vilket inte är första gången jag hör :O) liksom är det något fel att 2 killar känner varandra väldigt bra? Brukar förknippa oss med JD och Turk från scrubs... förutom att vi inte lyfter varandra och skriker EEEAAGEEELLL!!! xD

Skjusade hem Nathalie runt 2-tiden och efter det blev det max med resten av folket. Har faktiskt haft riktigt jäkla roligt ikväll... undra va man ska hitta på idag då? nee ska sova lite nu först så får man tänka på de sedan haha!
Natti!


Kommentarer
Postat av: jocke.

max va lätt kvällens höjdpunkt :D

2009-08-25 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0