Träning

Ja idag va det första ispasset för säsongen, Kom dit och tog en platts i omklädningsrummet och började byta om till något att värma upp i. Drog ett varv i lilla spåret och redan nu kände jag att jag fortfarande va sjuk. Kroppen ville verkligen inte träna men jag tvingade mig själv att fortsätta.

Bytte om och gick och tog en tröja, hamnade i de vita laget :)  hela träningen spelade vi match och de va riktigt roligt men förjävla jobbigt. Fick in ett mål under matchen. såklart va de SKIT snyggt :) Gjorde en hel del snygga passningar och sånt också. Gick i överlag riktigt bra.

Fick också reda på att sista augusti ska laget vara uttaget, vi är just nu ca 34 utespelare och de ska väl bli ca 20 i slutändan. så detta blir en spännande vecka och jag kan lika gärna åka ut imorgon. Så varje träning man får vara med på är ju ett steg i rätt riktning.

Nu ska jag snart ta och sova. Så god natt

Kommentarer
Postat av: cilla

Det kommer nog gå bra ska du se :) hihi lycka till :D

2009-08-17 @ 13:47:21
URL: http://cillapersson.blogg.se/
Postat av: cilla

Det kommer nog gå bra ska du se :) hihi lycka till :D

2009-08-17 @ 13:47:29
URL: http://cillapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0