The feel good drag

Jag och Linus bestämde oss för att vi inte hade något att göra imorgon på projektarbetet. Så jag mejlade bosse förut och sa att vi inte hade något att göra för tillfället då vi bara väntar på svar från några lärare. Så därför tog vi lite sovmorgon istället! grymt skönt.

Imorgon så ska jag också på stan lite efter skolan. Först klippning sedan blir det till att köpa en ny sträng till gitarren som gått av. denna gång var det A-strängen, skitkul........ sen ska jag också till Ego och köpa ett gymkort! kanske blir det en runda där inne också om klockan inte har blivit så mycket :)


Was this over before
Before it ever began
Your Kiss
Your Calls
Your Crutch
Like the devils got your hand
This was over before!
Before it ever began
Your lips
Your lies
Your lust
Like the devils in your hands!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0