some things are not just black and white

Jahapp.. idag kom beskedet som jag väntat på nu ett tag. Jag blev petad ur laget. Visst hade man hoppats på att få vara med lite längre men när de är 35 personer som slåss om 20 platser och jag är den yngsta av dom så kan man ju inte förvänta sig så mycket.

Så nu vet jag inte hur jag ska göra.. vet inte om jag orkar hålla på och spela i något annat lag. Blir förmodligen att lägga skridskorna på hyllan och kanske försöka skaffa något extrajobb eller så, ta och spara ihop till en fin bil vore ju nice.

Va på bio också efter träningen med Anna och vi såg Sommaren med göran. Och den va sjukt rolig! haha som vi satt och skrattade. Efter de skjusade jag hem henne och sedan svängde jag in på max och käkade eftersom jag va SJUKT hungrig.  Nu sitter jag hemma och surrar lite med sunkan. Känns grymt bra att ha en sådan underbar vän :)

Vet inte vad mer jag ska skriva.. känns på något vis som en liten del av mig saknas nu när man inte har hockeyn längre men antar att de bara är att blicka frammåt och försöka komma på något nytt att göra.

Ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0