Selånger

Ja idag va jag på selånger marknad. Där så träffade jag Nazlie, Ida och Nazlies ögonsten ilska :) Jag ringde tyvär och störde Nazlie när hon hållde på att välja strumpor och för de ber jag om ursäkt ;)
Efter ett tag så skulle hon åka karusell så då fick jag äran att hålla i ilska så länge och hon va jättesnäll, riktigt gullig hund. När Nathalie och alla som va med henne åkt hem så gick jag och va med jonna ida och linda, åkte in till stan och där stötte jag ihop med Sunkan :D Så då va jag med han och vi hamnade tillslut hos Philip (Phast) riktigt shyst kille och vi fick sova där :D snällt snällt.

Åååh jag hittade muppar på selånger marknad som man kunde vinna och jag är jättesugen på en sådan :D sen så va dom ju ganska lika Nazlie (aaaa)

Jag Sunkan och Philip har precis lekt med camen på Philips mac dator, haha så sjukt roliga saker man kan göra med den! kanske kommer lite bilder på bdb så småningom. Nu ska vi ta och sova lite så man är utvilad tills imorgon (lär nog behövas)

Natti

Kommentarer
Postat av: nathalie uhlan

haha dom var väll rätt lik dig? :p

2009-08-15 @ 16:35:55
URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0