På bättringsvägen och smurfar ;)

Ja nu sitter jag här och klockan är typ 03.10, Jag börjar känna mig bättre även fast de inte är riktigt 100 än. Men förhoppningsvis är jag återstäld tills imorgon :D då funderar jag på att åka in till stan och kanske skulle Nazlie göra desamma så förhoppningsvis hinner vi umgås lite.

Sitter och chattar lite med The only one nazlie just nu, och hon e ju lite tokig, sitter och hittar på att jag myttar å grejjer.. hon har även fått för sig att jag är en Smurf när hon själv är lika stor som en Gnome <3

Lyckades få ett foto på hon i lördags, Tyckte det blev ganska bra men såklart va hon tvungen att Pooooosa hela tiden ;) här kommer den iallafall.



smurf ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie uhlan

fint gult hår ja fick på bilden :o

2009-08-11 @ 03:20:59
URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/
Postat av: taijas

De va blixtens fel :)

2009-08-11 @ 03:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0