Lördagskvällen

Tog bussen in till stan kvart i 10, på bussen träffade jag på Alex och Ante och vi satt och surrade på vägen in till stan. Där inne gick vi och letade lite efter crille och gurra och under tiden så stötte jag på Jonna och Ricky. Så jag hängde med dom en sväng och sedan gick jag för att möta Nathalie. Så gick vi runt där ett stund och surrade, sen försvann hon ett tag för att prata med någon snubbe.

Gick in i öltältet med jonna och ricky och va där tills hon ringde och frågade va jag gjorde. så då sa jag hejdå till polarna och gick ut och va med henne istället :) och vi hade riktigt rikitgt roligt, gick runt runt och pratade om nästan allt haha.. va inte mycket som utelämnades iaf. Roligt att vi hade nästan exakt likadan humor xD :D
va ju tyvär tvungen att ta kvart över 2 bussen hem annars hade jag lätt stannat kvar ett tag till med henne.. men men de kommer fler tillfällen.

Nu är det iallafall dags för sängen för min del :D

gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0