Ishallen

så jävla otacksam familj man har :O hade precis lagat mat så säger jag "amen ska vi äta då" nääää maria ska ner till nsk nu.. jaha.. du då mamma? nääe hon ville inte heller äta då :S så jag fick sätta mig ensammen och äta.. satte mig på mitt rum eftersom ingen ville vara social,

hinner äta hälften typ då skriker farsan MATTIAS! VI SKA ÅKA NU :O   så de va bara att slänga i sig resten av maten och kasta på sig några vettiga kläder och hoppa in i bilen. Jo jag lyckades också raka mig på rekordtid :D
Men iallafall, så satte vi oss i hallen då och kollade på matchen, va kul på sätt och vis men de gick lite segt ibland.
och de va kaaaaaaaaaaaaaallllt...... gaaaaah :O Syrrans lag förlorade med typ 6-4. lite synd men men dom jobbade på bra

Nu sitter och jag chattar lite och lyssnar på musik =)

Ha d gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0