Inatt är du min

Sitter hemma nu efter att ha gått från nacksta till stan för att sedan ta bussen hem till njurunda.  Jag är grymt hungrig och naturligtvis så finns det absolut ingenting att äta här hemma. Och pappa är ju såklart inte hemma så man har ingen bil så man kan åka och handla (Y)

Just nu så sitter jag och poppar lite musik, blir till att åka och fixa käk så fort farsan kommer hem och sen måste jag duscha osv för att sedan ta sig in till stan igen.

Dra ner rullgardinen, släck alla lampor som stör
Lägg dig ner och lyssna, på stadens skrik utanför
Vänd dig om sakta, och le som bar du gör!
Inatt är jag din, inatt är du min
Och ingen ska få ta natten ifrån oss

Kommentarer
Postat av: ååååh

en dikt till mig? :)

2009-08-15 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0