Hold your head up high

Dagen börjades med ostmackor och varm oboy! lite lycklig jag blev när jag insåg att vi hade de hemma! Satte mig vid datorn och poppade lite musik. Städade på rummet och försökte få lite ordning på alla mina kläder som ligger precis överallt.

Det va också dags för träning nr 2 på is idag! Måste säga att de gick riktigt bra för mig även fast förskylningen sitter i kroppen. Gjorde en ganska snygg grej då jag fick pucken på deffensiva blå och trampade över hela banan för att sedan låtsas försöka finta backen, då han går ut mot mig droppar jag till en i mitt lag som kom i full fart och han i sin tur fick helt öppet mål då backen blev undantryckt av mig precis efter mitt dropp ;) Men sopan som fick pucken kunde såklart inte göra mål (aaa) men fick iallafall mycket berömm från tränarens håll och de är verkligen inge fel med sånt!

Har suttit och surrat med Sunk lite i Mumble, haha vilken dåre! och snart ska jag ta och sova.

Natti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0